Odmev udeleženke na seminarju Retorika

Imeli smo veliko priložnosti za nastopanje. Tudi snemanje in analiza naših predstavitev nam je omogočila, da smo videli svoje slabosti, ki jih je vredno odpraviti, ter prednosti, na katerih naj delamo še naprej.

Društvo katoliških pedagogov Slovenije (DKPS)

Rožna ulica 2

1000 Ljubljana

tel.: 01/43-83-983

e-pošta: dkps(at)rkc.si

  DruštvoSeminarjiRevija VzgojaProstovoljno deloProdajaKlub VzgojaNapovednikAktualno 
  DKPS > Seminarji > Spodbujanje razvoja samozavesti in samospoštovanja  

Spodbujanje razvoja samozavesti in samospoštovanja

Na začetnem seminarju spoznamo kaj je samospoštovanje, kako se razvija, znake visokega in nizkega samospoštovanja, pomen občutka lastne vrednosti za druga področja osebnosti in posledice nizkega samospoštovanja. Seznanimo se z obrambnim vedenjem, kot posledico nizkega samospoštovanja ter mehanizmi, ki vzdržujejo nizko samospoštovanje. Proučimo možnosti za osebni razvoj, za pridobivanje novih pozitivnih izkušenj. Seminar poteka ob razlagah teorije in praktičnih vajah. S seminarjem želimo spodbujati razvoj samozavesti pri učiteljih oz. starših ter otrocih, s katerimi delajo. Osvetliti želimo povezanost med učenčevo osebnostjo (samospoštovanje) in njegovo učno (ne)uspešnostjo ter njegovim vedenjem (kot posameznik in v razredu). Seminar je utemeljen na teoriji Tony Humphreysa (priporočamo njegovo osnovno delo, prevedeno v slovenski jezik Otrok in samozavest, MK, 2003). Poleg predavanj delamo tudi vaje (osebno in v skupini).

 

Nadaljevalni seminar predpostavlja, da so se udeleženci že seznanili z osnovami samospoštovanja s prvega dela seminarja. Spoznavamo pomen postavljanja meja in osvajanja osebne notranje discipline. Učimo se spodbujati razvoj samospoštovanja v družini in v šoli ter vključevati te veščine v vzgojni načrt šole. Učimo se neposredne in jasne komunikacije. Študiramo primere: ob simptomih problematičnega vedenja iščemo vzroke in primerne vzgojne prijeme. Seminar poteka ob primerih iz življenja.

 

Spoznavamo teorijo (dr. Tony Humphreys: Otrok in samozavest, MK, 2003), delamo vaje (osebno in v skupini). Seminar vključuje tudi osebno delo doma (branje, vaje).

 

Trajanje seminarja:

Začetni seminar: 16 ur (vikend izvedba)

Nadaljevalni seminar: 16 ur (vikend izvedba)

Za zaključene skupine (npr. šolske zbornice) dolžino in potek seminarja prilagodimo željam naročnika.

 

Ciljna skupina: Seminar je namenjen vsem pedagoškim delavcem (vzgojiteljem, učiteljem, profesorjem, razrednikom, šolskim svetovalnim delavcem, ravnateljem), staršem in drugim posameznikom. Pogosto je bil že izveden za šolske zbornice, predvsem z vidika pridobivanja razumevanja vzgojnih in učnih težav ter obogatitev vzgojnega načrta.

 

Pedagoški delavci lahko udeležbo na seminarju uveljavljajo pri predlogu za napredovanje zaposlenih v vzgoji in izobraževanju.

 

Število udeležencev: 30

 

Vodi: dr. Silvo Šinkovec

 

Izvedbi:

Začetni seminar: Ljubljana,  25.-26. 1. 2019

Prijave: do 14. 1. 2019 oz. do zapolnitve mest

Nadaljevalni seminar: Termin bo določen, ko bo prijavljenih dovolj interesentov.

 

Cena: 85,00 EUR, za študente 50,00 EUR

Prijava na seminar Spodbujanje razvoja samozavesti in samospoštovanja

Prijava

 


 



Nekatere programe sofinancira Urad za preprečevanje zasvojenosti Mestne občine Ljubljana.

 

Odmevi udeležencev

--- Najbolj pomembno spoznanje mi je tole: "Imej se rada, sprejemaj samega sebe takšnega kot si, ceni in spoštuj se, si edinstven." Skozi seminar sem spoznala/ugotovila, da moram še malček delati na sebi in na svojem spoštovanju/samospoštovanju. ---

 

 

--- Všeč mi je bila širina seminarja, odprla je veliko novih tem v mojih mislih. Sem dobila veliko idej tudi za svoje strokovno delo in spodbud za osebno življenje. ---

 

 

--- Zelo sproščujoče so bile "igre vlog". To izredno popestri program in zbliža ljudi. Najpomembnejše spoznanje: da je notranje spoštovanje in posledično spoštovanje drugih zelo pomembno. ---

 

 

--- Spoznanje, da če hočemo uspeti, moramo začeti pri sebi in najprej spremeniti sebe. Spremembe pa so lahko samo postopne, da dosežemo prave rezultate. ---

 

 

--- Občutek lastne vrednosti je izhodišče za naše delovanje v vseh odnosih in osnova za izgradnjo samospoštovanja našega otroka. Da bi pomagali otrokom, bi morali delati s starši. ---

 

© 2011 Društvo katoliških pedagogov Slovenije | dkps.splet(at)gmail.com | Oblikovanje in izvedba: Studio Kham