Ime nič ne velja; vprašanje je, kakšen je človek, ki ga ima.

Josip Jurčič

U

  • Ucman Iris (1999): Šola in preventivno delo na področju odvisnosti. V: Vzgoja (V žarišču: Mladi in njihov svet: med utopijo in resničnostjo), I, 2: 13–14.
  • Ucman Iris (1999): Disciplina v šoli. V: Vzgoja (Razredne ure), I, 4: 20–23.
  • Uhan Tatjana (2004): Ko so učenci radi v šoli. V: Vzgoja (Izkušnje), VI, 22: 38–39.
  • Uhan Tatjana (2005): Rekreativni odmor. V: Vzgoja (Razredništvo), VII, 25: 31–32.
  • Ule Maček Anica (2006): Šola je zavihala rokave. V: Vzgoja (V žarišču: Osip v šoli), VIII, 29: 16–18.
  • Ule Mirjana (2013): Predsodki v sodobnih družbah znanja. V: Vzgoja (V žarišču: Človek je bitje sodelovanje), XV, 59: 14-15.
  • Umer Tatjana, Magda Pavšič (2004): Evropski dan jezikov. V: Vzgoja (Izkušnje), VI, 21: 43–44.
  • Uran Alojz (2000): Varujmo dragocen zaklad. V: Vzgoja (Vzgojna področja), II, 7: 37–39.
  • Urankar Breda (2021): Projekt FLL. V: Vzgoja (Izkušnje), XXIII, 92: 44.
  • Urbančič Jerebic Polona (2011): Gasilci in otroški vrtec. V: Vzgoja (Izkušnje), XIII, 49: 48.
  • Urh, Elizabeta; Šteblaj, Edvarda (2015): Montessori kot pedagoški koncept celostne obravnave človeka. V: Vzgoja (V žarišču: Pedagogika montessori), XVII, 65: 3-4.
  • Urh Nataša (2009): Izkušnje katehistinje z otroki po razvezi. V: Vzgoja (V žarišču: Otroci po razvezi), XI, 44: 11–12.